Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Cam Zink παγκόσμιος ρεκορντμαν με το μεγαλύτερo backflip με MTB

Ο Cam Zink θέτει καινούργιο Guiness World record για το μεγαλύτερο Dirt to Dirt Mountain Bike Backflip
 Το μεγαλυτερο backflip στην ιστορια διανύοντας 30 μέτρα!!!
Στην προηγούμενη προσπάθειά του ο Zink είχε προσγειώσει  ενα step down backflip από τα 23 μέτρα κατα την διάρκεια ενός freeride mountain bike event.
Για το σημερινό ρεκόρ ο Zink αντι για το step downsetup διέλεξε dirt to dirt gap jump στα 24 μέτρα διανύοντας 30 μετρα απόσταση κατα την διάρκεια του backflip.

‘’Εχει περάσει αρκετός καιρός απο το ξεκίνημά μου σαν αθλητής και έπειτα εξελίσοντας σαν αναβάτης για να έχω την βοηθεια που χρειαζόμουν ώστε να γίνει το επάγγελμά μου. Τώρα είμαστε σε ενα εντελώς καινούργιο επίπεδο όπου μπορώ να κάνω backflip φτάνοντας πιο μακριά από οποιονδήποτε άλλον και να έχω την βοήθεια από το Monster Energy ώστε το ΜΤΒ να μεταδίδεται ζωντανά στο ESPN..’’ δήλωσε ο Cam Zink μετά το παγκόσμιο ρεκορ.

‘’Είναι η μεγαλύτερη στιγμή της ζωής μου και της καριέρας μου. Είναι ότι ειχα ονειρευτεί από παιδί και θέλω να ευχαριστίσω το Monster και το Mammoth Mountain Bike Park για την υποστήριξη και την βοήθεια να ζήσω το όνειρό μου.’’

πηγη : http://www.xsa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου