Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Γίνε καλύτερος στην ορεινή ποδηλασία




By Beth Puliti, About.com Guide
Συνήθως δεν θέτω δύσκολους στόχους. Προσπάθησα κάποτε στο παρελθόν και σε μεγάλο βαθμό απέτυχα (όπως τότε που πήρα την απόφαση να μην ξανά φάω τηγανητό φαγητό). Ίσως αν έθετα πιο ρεαλιστικούς στόχους, θα ήμουν σε θέση να τους πετύχω.
Αυτή την χρονιά έκανα ακριβώς αυτό. Έθεσα στόχους σχετικά με την ορεινή ποδηλασία που αισθάνομαι σίγουρος ότι μπορώ να πετύχω αυτή την χρονιά— αποσκοπώντας στο να γίνω πιο δυνατός και αποδοτικός.
 Εάν δεν έχετε θέσει ακόμα στόχους για αυτή την χρονιά γύρω από την ορεινή ποδηλασία, ρίξτε μια ματιά σε αυτή την λίστα και προσαπαθείστε να γίνετε καλύτερος ορεινός ποδηλάτης.
Διατηρήστε τις δυνάμεις σας εκτός αθλητικής σεζόν. Μια παγερή, χιονισμένη χώρα των θαυμάτων βρίσκεται έξω από το σπίτι μου στην διάρκεια των πιο μικρών και σκοτεινών ημερών του χρόνου.
Ενώ αυτές οι καιρικές συνθήκες ενδείκνυνται για περιπετειώδεις διαδρομές πάνω στα χοντρά λάστιχα του ποδηλάτου μου, μόλις ανάβω την σόμπα, μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να αφήσω το σπίτι.
Καμιά φορά εγκαταλείπω την άνεση και την ζεστασιά του σπιτιού μου για μια συναρπαστική, φεγγαρόλουστη ορεινή ποδηλατική βόλτα. Τις περισσότερες φορές, ωστόσο, δεν το κάνω. ..

Το νέο σχέδιο δράσης μου είναι να εξασκούμαι μέσα στο σπίτι. Δεν ήμουν ποτέ φίλος της “άσκησης” με την κλασσική έννοια του όρου— η δική μου ιδέα για την άσκηση είναι να κάνω ποδήλατο.
Τώρα συνειδητοποιώ ότι χρειάζεται να αλλάξω την νοοτροπία μου αν θέλω να νιώθω δυνατός πάνω στο ποδήλατο μου την ερχόμενη άνοιξη. Ξεκίνησα ένα πρόγραμμα πρωινής γυμναστικής το οποίο ελπίζω να συνεχίσω μέχρι να λιώσει το χιόνι.
Γίνετε ειδικός στις προκλητικές διαδρομές ή μονοπάτια. Μια από τις αδυναμίες μου στα μονοπάτια είναι η κατάβαση σε μεγαλύτερες από τις συνηθισμένες κατηφόρες. Σκεφτόμουν να γίνω επαγγελματίας σε αυτό. Φέτος έβαλα στόχο να τα καταφέρω. Βεβαίως, η εξάσκηση πάνω σε πραγματικούς κορμούς στα τοπικά μονοπάτια είναι ιδανική, αλλά δεν είναι πάντα πρακτική. Αντ’ αυτού θα εξασκούμαι στο σπίτι με τα πολλαπλά κομμένα δέντρα στην αυλή του σπιτιού μου και τους τεράστιους κορμούς στην ξυλαποθήκη μου. Επίσης θα ζητήσω βοήθεια από κάποιον εξπέρ στο είδος. Η εξοικείωση με αυτή την τεχνική θα με κάνει να νιώσω δυνατός πάνω στο ποδήλατό μου.
Πάρτε μέρος σε έναν αγώνα ή μια εκδήλωση. Συνήθιζα να λαμβάνω συχνά μέρος σε αγώνες. Μετά με συνεπήρε η ζωή. Σε διάστημα δυο χρόνων, παραιτήθηκα από την δουλειά μου, έχτισα ένα σπίτι και παντρεύτηκα. Οι αγώνες ήρθαν δεύτεροι. Ούτε καν. Ήρθαν τελευταίοι. Φέτος έχω βάλει στόχο τρεις τοπικές διοργανώσεις και τις έχω σημειώσει ήδη στο ημερολόγιο μου.
Έχοντας ένα στόχο για να πετύχω αργότερα κατά την διάρκεια της χρονιάς έχω κίνητρο να διατηρώ την φόρμα μου καθ’ όλη την διάρκεια του χειμώνα. Ευχάριστη ήταν επίσης η εμπειρία της γνωριμίας νέων ανθρώπων στις διάφορες εκδηλώσεις και στους αγώνες που συμμετείχα, και περιμένω με ανυπομονησία να κάνω νέους φίλους φέτος στην ορεινή ποδηλασία.
Να νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση πάνω στο ποδήλατό μου. Το έχω πει και στο παρελθόν και θα το ξαναπώ. Αυτή την χρονιά θέλω να αποκτήσω αυτοπεποίθηση πάνω στο ποδήλατο μου. Πολύ συχνά πιάνω τον εαυτό μου να κάνει την συνηθισμένη διαδρομή γύρω από κάποιο δύσκολο εμπόδιο, όταν ξέρω ότι μπορώ να το υπερνικήσω. Η να μένω πίσω, όταν ξέρω ότι μπορώ να τρέξω καλύτερα από την μισή ομάδα. Σκέφτηκα ακόμα και να συμμετάσχω στην πιο σύντομη εβδομαδιαία ομαδική βόλτα. Τι χειρότερο μπορεί να συμβεί;
Να δείξω λίγη αγάπη στα τοπικά μονοπάτια. Κάνω συχνά διαδρομές στα τοπικά μονοπάτια, και πολύ πιο αραιά συμμετέχω σε κάποιες εργασίες συντήρησης για τη διατήρησή τους. Δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην συμβάλλω με το δικό μου τρόπο. Αυτή η απόφαση είναι ξεκάθαρη. Πρέπει να βγαίνω έξω συχνότερα με τα κατάλληλα εργαλεία στο χέρι για να διατηρήσω το μεγαλείο τους.

πηγη:Τimbertrail.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου